Har DU et godt tip, en god historie eller andet du vil dele på bloggen så modtages det gerne på team@ufling.dk eller via SMS/MMS på +45 26858101

Faste læsere af bloggen..

onsdag den 25. februar 2009

På den igen :o)

Så har jeg brugt nogle timer på båden igen... det var jeg nødt til! For med alle de fisk der hives op af vandet forskellige steder, bliver feberen ikke mindre. Øresund, Vänern og hos min ven Jaroslaw i Polen er nogle af de steder ørreder og laks ikke holder vinterferie!
Jeg er næsten færdig med at hæfte ringdækket fast til walk arounden og ned til agter. Når jeg er færdig med det, løftes hele overdelen af og bunden vendes på hovedet så køl og langsgående "strakes" svejses. Herefter rundt igen, sider på og så skulle det være "plug and play" med hele overdelen.
Har i en god ide til et navn ud over "Nix Pille" som er forslaget fra mine kolleger på grund af et lille diskret skilt jeg hænger på båden når jeg efterlader den, må i gerne byde ind.
Jeg har opdaterer slideshowet med lidt flere billeder.

Ingen kommentarer: