Har DU et godt tip, en god historie eller andet du vil dele på bloggen så modtages det gerne på team@ufling.dk eller via SMS/MMS på +45 26858101

Faste læsere af bloggen..

onsdag den 18. april 2012

Afgang mod Bornholm i morgen

Maleren er skyld i at vi lige må ud på en lille omvej på vej til Køgefærgen i morgen aften... Han har "gøjlet" en bunke Ismo, Pirater og Max'er i kobber der SKAL med til øen...



Sidst jeg var på fjorden fik jeg flere på hinanden efterfølgende "vand i benzinen" alarm på plotteren via motorinterface.. kvitterede og den forsvandt..men kom igen.. efter powersejlads tilbage til slæbestedet kom den igen og denne gang gik alarmen også i nøglepanelet (fuck det larmer).. 
Da jeg kom hjem tømte jeg det lille filter som også har "vandføleren" ud i et glas og kunne konstatere 5 små perler på 1-2mm. i diameter (ikke ret meget)... samlede skidtet igen og lod den gå i tomgang i 15 min i indkørslen..ingen alarm... men..men.. tanken om at den ville komme igen efter en omgang powersejlads på Østersøen huede mig ikke, så derfor blev der testet på vandet i eftermiddag.. stadig ingen alarm så der meldes "klart skib"!!!

 Lyngsodde - Kolding havn tur-retur (masser af stimer over 60-70fod i bæltet)

2 kommentarer:

Henrik Christensen sagde ...

Hvad er det for en plotter som du har der ? Garmin, hmmm kender ikke mærket... Hvem er det nu lige det er :)

Uffe "UFLING" Nielsen sagde ...

He he..