Har DU et godt tip, en god historie eller andet du vil dele på bloggen så modtages det gerne på team@ufling.dk eller via SMS/MMS på +45 26858101

Faste læsere af bloggen..

mandag den 2. april 2012

Blank på forsølvet

  Fik denne lille historie af Martin u.Christensen.:          


I lørdags var jeg på besøg hos mine forældre i Kolding, og fik samtidigt tid til en kort tur efter havørred i Kolding Fjord. Med en kraftig pålandsvind fra nord og nordvest var det ensbetydende med masser af farve i vandet. Derfor monterede jeg en gennemløber i form af en forsølvet Silling. Det skulle jeg ikke komme til at fortryde, idet en overspringer knaldede på efter en times tid. Forinden havde jeg set fisken springe tæt under land, så det var svært tilfredsstillende, da den huggede. Samtidigt gav den også en eminent fight med 5-6 spring helt fri af vandet. Efterfølgende klemte vægten sig over på den gode side af et par kilo, så turen var reddet. Jeg hverken så eller mærkede andet.
Vh Martin U. Christensen
..(Ole)

Ingen kommentarer: