Har DU et godt tip, en god historie eller andet du vil dele på bloggen så modtages det gerne på team@ufling.dk eller via SMS/MMS på +45 26858101

Faste læsere af bloggen..

fredag den 29. oktober 2010

Ursuit overlevelsesdragt

Tilføjelse 24/2-12:
Let brugt dragt til salg se http://teamufling.blogspot.com/2012/02/ursuit-til-salg.html

Tilføjelse:
Jeg har idag d. 7/10-2011 fået mulighed for at formidle køb af sæt som nedenstående her i DK til en super god pris som er konkurrencedygtig med med nedenstående. Send mig en mail på team@ufling.dk hvis du vil vide mere.. eller læs mere HER

Oprindeligt blogindlæg:
Jeg har længe drømt om at udskifte min "gamle" flydedragt til en Ursuit Gemino Operative 4-Tex kombineret med en X-Tex light inderdragt, men har holdt lidt igen på grund af prisen.. I sidste uge så jeg at de var kommet lidt ned i pris nogle steder og søgte derfor lidt på nettet for nu skulle det være!
Jeg endte med at bestille sættet hos varuste i Finland i mandags og modtog det igår (hurtigt)!

En lille detalje...
Når man har handlet for mere end 100 Euro bliver man VIP kunde og får derefter 10 % på de fleste varer i det efterfølgende år. Dette betyder, at der hvis man starter med at købe inderdragten til 175 Euro og derefter logger ind som VIP kunde kan dragten købes for 872 Euro. Det havde jeg ikke opdaget før jeg havde bestilt og betalt begge dele, men en hurtig mail og 97 Euro svarende til 10% på dragten blev ført tilbage..det er service ;-)

3 kommentarer:

TIM TRUTTA sagde ...

grattis till en dräkt i världsklass

Men At Work sagde ...

Hvem fanden skal lyne dig op når du skal skide?? Det er jo en rumdragt (-:

Uffe "UFLING" Nielsen sagde ...

LOL.. Det skal gasten!