Har DU et godt tip, en god historie eller andet du vil dele på bloggen så modtages det gerne på team@ufling.dk eller via SMS/MMS på +45 26858101

Faste læsere af bloggen..

søndag den 19. februar 2012

Så blev den nye kæp luftet..

Sidst jeg var forbi Ole fik jeg handlet mig til en ny kyst-kæp som skulle testes idag selvom troen på fiskeriet ikke var stor.. Stangen er en super lækker St. Croix "AVC90MLF2" og jeg tror den får første valg næste gang også ;-)

Kørte lidt rundt for at kigge hvordan is-situationen så ud og med den kraftige VNV vind var der ikke så mange muligheder idag...  Jeg endte ved Skærbæk sammen med Nicolai og Michael... Efter en lille halv times kasten (Michael imponerede os med fluekasteevnerne i den stride vind) "gav vi op" herefter samlede vi aftensmaden i form af flotte blåmuslinger og snakkede om de gode gamle dage..



Hvis det milde vejr fortsætter kunne næste weekend nok godt byde på den første blanke i år...

Ingen kommentarer: