Har DU et godt tip, en god historie eller andet du vil dele på bloggen så modtages det gerne på team@ufling.dk eller via SMS/MMS på +45 26858101

Faste læsere af bloggen..

torsdag den 16. februar 2012

YETI Tundra Cooler

Så kom min nye køleboks... en YETI Tundra 120qt (113 liter)
Jeg har længe ledt efter en køleboks som er bygget til at holde og det er jeg ret sikker på at jeg har fundet nu!
Jeg vil ikke sige så meget dårligt om de 3 forskellige "brands" jeg tidligere har haft/har men jeg er træt af hængsler der knækker, lukkebeslag der ruster og låg der buer fordi at boksen har været brugt som siddeplads.
Prisen? jeg har den hjemme på adressen for knap 2300,- alt incl.

Så kan det ikke gå hurtigt nok med at komme ud og få den fyldt med fisk

 Drænhuller i begge ender og hele bunden skråner lidt ned mod midten... gennemtænkt!

2 kommentarer:

Team Vikingfjord II: Tore Karlsen sagde ...

Denne kjøleboksen YETI ser meget bra ut Uffe, spennende og følge siden din. Den er bare meget bra, og du søker etter det beste hele tiden. Se bare på alle de følgerene du har, jeg har sendt deg en e-mail. Vi snakkes :))

Mvh Vikingfjord

Jan.S sagde ...

Den ser sku for fed ud - og ser ud til og holde til man blivere begravet i den :o)
Super valg.